miércoles, 31 de julio de 2013

TRIATLÓ DE MALGRAT DE MAR 28-07-2013

TRIATLÓ DE MALGRAT DE MAR



La segona triatló, i aquesta en mar obert de veritat, massa obert i tot. Les ones van ser espectaculars, gairebé tres metres, si no fos per la competició no em fico a l'aigua ni boig. Moltes onades, al fer el gir de 90º em vaig marejar i vaig tindre que agafar-me a la boya durant uns minuts. Però vaig poder acabar-la sense patir cap ensurt. Va haver gent que no es va ficar a l'aigua per por a les onades.
La part de bicicleta va estar més dura que em pensava, però no va anar malament, i per acabar a corre. Feia molta calor, però fins a les acaballes de la cursa no va sortir el sol...això si, va petar de valent.
Entrepà, begudes varies, i una bonica samarreta tècnica de regal. Molt bé organitzada i molt maca, l'any vinent repetirem.

No hay comentarios:

Publicar un comentario